Wist u dat…….

  • leden die ’s avonds niet alleen naar de bijeenkomsten durven te komen, opgehaald kunnen worden.
  • als u zich hebt opgegeven voor een activiteit, bij verhindering, graag uiterlijk 4 dagen van tevoren af dient te melden. Als er al kosten zijn gemaakt die toch door u betaald moeten worden.
  • passagiers die met een auto meerijden naar een excursie of iets dergelijks, voor vertrek de autokosten afrekenen bij de organisatie van die dag. Autokosten zijn afhankelijk van afstand, brandstofprijs, aantal auto’s en aantal deelnemers.
  • Vereniging Damescollectief niet aansprakelijk kan worden gesteld voor schade toegebracht aan goederen of personen, voor of tijdens activiteiten. Bij personenvervoer een geldig rijbewijs, APK en inzittendenverzekering verplicht zijn.
  • we met u meeleven wanneer u iets te vieren hebt. We horen dat graag van u, ook bij droevige omstandigheden tonen we graag onze belangstelling. Wanneer u ons een berichtje stuurt, weten we zeker dat we niemand vergeten. Ook bij ernstige of langdurige ziekte brengen we u graag een bezoekje.
  • voor reacties of ideeën het bestuur altijd bereikbaar is voor u via info@damescollectief.nl of tel: 076-5613591/076-5612398.

AVG: Algemene Verordering Gegevensbescherming
Deze wet bevat nieuwe regels rondom privacy met als voornaamste doel jouw persoonsgegevens nog beter te beschermen. Er mogen o.a. geen ledenlijsten met adres, e-mail, telefoonnummer e.d. meer doorgestuurd worden naar de leden.

Deelname aan onze activiteiten alléén voor leden:
Op onze website: www.damescollectief.nl staat onze agenda met daarop de mogelijkheid om in te schrijven voor activiteiten. Na inschrijving ontvangt u een bevestiging. Binnen een week voor aanvang van de activiteit wordt je laatste informatie verstuurd. De passagiers betalen een afgesproken bedrag. Dit wordt meestal tijdens de koffiepauze door een bestuurslid opgehaald en verdeeld onder de chauffeurs. Voor activiteiten, zoals excursies/koffieochtenden wordt een kleine bijdrage gevraagd om deze kostendekkend te maken. Als je iemand weet, die geïnteresseerd is in Damescollectief, mag je die als introducé eenmalig meebrengen.

Betrokkenheid van de leden:
Bij de 3 grote vergaderingen: jaar- voorjaars- en najaarsvergadering wordt de hulp van de leden via de e-mail gevraagd. De taak is: zaal Pekhoeve inrichten, koffie/thee zetten, serviesgoed klaarzetten en drank inschenken. Na afloop serviesgoed reinigen d.m.v. vaatwasser en serviesgoed op zijn plaats zetten. In de zaal van de Pekhoeve tafels schoon maken en samen de stoelen weer op zijn plaats zetten. Voor de kerstviering worden de jarigen van 2 maanden gevraagd om deze viering te organiseren, dus om de 6 jaar kom je aan de beurt. Heb je een uitnodiging gekregen om te helpen, graag reactie of je wel of niet kunt helpen.

Nieuwsbrieven, Nu-wtjes
Na iedere algemene vergadering maken we een nieuwsbrief ter informatie voor alle dames die niet op de vergadering zijn geweest en voor degenen die er wel geweest zijn ter bevestiging van wat er gezegd is. Moet er iets bijzonders worden doorgegeven, dan werken wij met Nu-wtjes. Dit zijn korte mailtjes met uiteenlopende boodschappen.

Betaling lidmaatschap
Damescollectief heeft een geautomatiseerde ledenadministratie en daarvoor is het noodzakelijk dat alle leden via automatische incasso betalen. Bij einde lidmaatschap stopt ook de incasso.

Opzeggen lidmaatschap
Opzegging lidmaatschap schriftelijke of per e-mail vóór 1 november van het lopende jaar, anders ben je nog voor 1 jaar lid en dus ook betaling van contributie verplicht.

Het bestuur van Damescollectief.